Obserwatorzy

sobota, 25 marca 2017

Jajka wielkanocne

Święta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami. W większości domach, gdzie w ruch idą nici, materiały, wszelakie ozdoby już macie przygotowane. I widać zbliżające się święta.

Mnie udało się zrobić parę jajek wielkanocnych. Jak zwykle z filcu - mojego ulubionego materiału. A że jakoś mam teraz więcej czasu, planuję wszystkie moje zapasy wykorzystać. Mam nadzieję, że mi się to uda szybko to zrobić - a wierzcie mi tych wszystkich materiałów mam ogrom.















Pozdrawiam serdecznie, 
Natalia


4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają twoje wielkanocne jaja na patyczkach :) Uwielbiam takie ozdoby bo można je wsadzić do doniczki, do wielkanocnego koszyczka,do stroika czy bukietu w wazonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też takie lubię. I w sumie to jedyna rzecz jaka udała mi się zrobić przed tymi świętami.

      Usuń