Obserwatorzy

poniedziałek, 14 listopada 2011

Kwiatek

Filc nie kojarzy mi się już jako brzydki, szary, twardy materiał. Odkryłam że może być mieniącą się gamą kolorów o których nawet nie przyszło mi marzyć. Pokochałam ten materiał. A jeszcze bardziej kocham go za to że można z nim zrobić co się chce. Kopertówki już zrobiłam teraz przyszedł czas na biżuterie....
Tak na biżuterie, a dokładniej broszki...czyli coś co kocha każda dziewczynka i każda kobieta. W ruch poszły nożyczki, nitka i igła i oczywiście rzeczony filc. Moimi ulubionymi są te w kolorze pomarańczowym i fioletowym

Jednak nie od razu wiedziałam jak zabrać się do pracy. Pomocne okazały się blogi dziewczyn które  prezentują ręcznie robioną biżuterii z filcu. Podpatrywałam i co z tego wyszło zobaczcie same:

SPRZEDANA
SPRZEDANA




Pozdrawiam,
Natalia :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie to zrobiłaś.
    Najbardziej mi się podoba różowy kwiatek , na pewno te kwiatki byłyby super jako broszki ;)

    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to są broszki :) wszystkie posiadają zapięcia

    OdpowiedzUsuń