Obserwatorzy

czwartek, 1 grudnia 2011

Coś pięknego

Dorzucam kolejne nowe broszki. Minęło jednak sporo czasu od moich ostatnich ręcznych robótek. Jednak sytuacja zmusiła mnie do zrobienie dwóch nowych broszek jedna dla mojej siostry druga dla jej koleżanki. Muszę przyznać że jak się ma cel to i ma się motywację i chęci. Dzisiaj zakupiłam sobie nową partię różnokolorowego filcu i będę działać.


A oto zdjęcia:
Pierwsza broszka dla koleżanki w kolorze czerwonym z czarnymi drobnymi kamykami pośrodku.





A kolejna nowość, która powstała dosłownie przed godziną to broszka dla siostry.




Jeszcze kilka zdjęć. Pierwsze to zdjęcia broszek które powstały jakieś dwa tygodnie temu a jeszcze nie miałam okazji ich pokazać. Pierwsza żółta z fioletowymi dodatkami....




oraz....
Broszka zrobiona z czterech różowych koralików, starej klamerki od paska oraz kawałka filcu :)

Na dzisiaj to tyle.
Pozdrawiam,
Natalia


Dorzucam kilka zdjęć. Broszki robione na zamówienie dla koleżanki - już zapakowane:








Oraz moje filcowe podstawki pod kubek :)
Najpierw powstał ten jeden duży, osobisty dla mnie dwustronny:




Druga strona jeszcze przed fotografowaniem została zalana kawą więc niestety nie mam jej zdjęć.


Jeszcze zrobiłam dwie podstawki mniejsze. Specjalnie dla gości jeśli przyjdą do mnie na kawę/herbatę.







Edycja: 11.12.2011 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz