Obserwatorzy

poniedziałek, 9 lipca 2012

Wygrałam candy

Miałam pokazać zdjęcia bluzki ale to jest ważniejsze. Wygrałam candy u Izabelli <klik>, zachęcam do wizyty na jej blogu. Dziewczyna robi cudowne rzeczy: począwszy od uroczych królików; szycie, przeróbki krawieckie, decoupage i wiele innych.

Powiem jedno cieszyłam się jak dziecko. Przy otwieraniu paczki był dreszczyk emocji co będzie w środku.
A oto zawartość:

Zacznę od najważniejszego, królik jest przepiękny. Mojej mamie też się bardzo spodobał.

Materiały (teraz myślę co z nich zrobić) Woreczek już wiem co do niego schowam. I guziczki i zamki (z nieba mi spadły nie będę musiała specjalnie do pasmanterii )


Świeczki (pachną obłędnie). Notatnik. I słodkości, na zdjęcie nie załapały się cukierki i czekolada reaktywuje je w lodówce.




Jestem bardzo ale to bardzo zadowolona z prezentów od Izy. Takiej niespodzianki dawno nie dostałam.


Dziękuje jeszcze raz:*

4 komentarze:

  1. Śliczna wygrana:)serdeczne gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam oj tam.. takie małe drobiazgi :D Najważniejsze że mogłam wywołać uśmiech na twojej twarzy:) Dziękuję za miłego maila.
    Słonecznego dnia
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Och,ja też coś pięknego od Izy dostałam:)Wieczorem się pochwalę!
    Zapraszam Cię na mojego bloga kulinarnego po przepis na dżem z cukinii.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej:)
    kiedyś też wolałam kulki, teraz jestem zdecydowanie za dezodorantami:)

    OdpowiedzUsuń