Obserwatorzy

piątek, 7 września 2012

brzoskwiniowy kolor?

Kto się jeszcze nie zapisał na rozdanie to serdecznie zapraszam. Do wygrania broszki. Kolorowe duże i małe kwiaty - które ozdobią nasz strój. Ja osobiście zawsze mam gdzieś przypiętą broszkę. A to do kurteczki, do bluzki czy nawet do torebki - bardzo ładnie ożywia naszą stylizacje. A wy teraz możecie takie broszki zdobyć.

http://prostolinijnosc.blogspot.com/2012/09/gora-broszek-candy.html   tutaj post rozdaniowy

A dzisiaj chciałabym wam pokazać kolejną broszkę w kolorze brzoskwiniowym. W sumie to nie wiem czy to taki kolor. Jak coś to mnie poprawcie.




A i na specjalny projekt zrobiłam taką niby marynarską broszkę. W całości pokaże wam wszystko w późniejszym czasie.



Dziękuje za każde odwiedziny i komentarze.
Całuje mocno,
Natalia

2 komentarze:

  1. Broszka śliczna i każdy nazwie ten kolor innym w zalezności od ustawienia kolorystyki monitora. Ja np widzę kolor łososiowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt może i być kolor łososiowy - jak tak teraz na nią patrzę. A ja już nawet nie pamiętam co pisało jak filc kupowałam.

      Usuń