Obserwatorzy

piątek, 20 stycznia 2012

Pachnąca kuchnia

Tak dzisiaj pół dnia spędziłam w kuchni. Nie narzekam jednak z tego powodu. Ponieważ doświadczyłam czegoś nowego  :) już od dłuższego czasu zamierzałam upiec własnoręcznie zrobione bułeczki. Za motywację i wzór posłużyła mi Pani Dorota i jej blog http://mojewypieki.blox.pl/html. Ten blog to skarbnica wiedzy, przepysznych przepisów. Kiedyś spędziłam na jej blogu dobrą godzinę podziwiając jakie cuda ta Pani umie stworzyć. Są tam  również inne przepisy na pieczywo: 

a tutaj przepis z którego ja korzystałam: http://mojewypieki.blox.pl/2010/04/Pszenne-buleczki-slimaczki.html

Robiło je się bardzo łatwo i prosto. Jednak trochę czasu mi zajęło ich zrobienie. Sam czas oczekiwania aż ciasto wyrośnie to ponad godzina. Jeśli ktoś by chciał takie bułeczki na śniadanie to są dwa rozwiązania: albo wstaniemy kilka godzin wcześniej i upieczemy je, lub ciasto przygotujemy wieczór wcześniej.



Bułeczki wyszły bardzo pyszne. Już nie mogę się doczekać się aż będę piekła kolejną porcję bułeczek.


Pozdrawiam,
Natalia

2 komentarze:

  1. ojej bułeczki że też to się nie da przesłać przez internet

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet gdyby się dało....to już nie ma, najbardziej smakowite pieczywo jakie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń