Obserwatorzy

niedziela, 18 marca 2012

Wyniki

W ten jakże piękny słoneczny dzień, aż miło wybrać zwycięzcę. Wybór nie jest łatwy. Dziewczyny spisały się ma medal.


Zanim przejdę do obrazowego pokazania wyboru zwyciężcy. Chciałabym wszystkim Wam podziękować. Za wiosnę w Paryżu, za nowe spojrzenie na inspiracje, za wzór nowych kwiatków, za inspirację muzyczną, za inspirację wnętrz, za kwiaty jakich nigdy bym nie zrobiła gdyby nie Agnieszka i Edyta oraz za pokazanie motywacji do szukania.
Z każdej inspiracji na pewno skorzystam.

A teraz obrazkowe wyniki.
Spisałam Wasze nicki którymi się podpisałyście.


Nagroda główna idzie do:
Karoliny z bloga http://crafto-landia.blogspot.com/
 Więc Karolina będzie mogła sobie wybrać, jaką broszkę będzie chciała. To sobie ustalimy meilowo :)


Ze względu na wspaniałe pomysły, nagrodzone zostaną jeszcze dwie osoby - wiedziałam że mogę na was liczyć i dlatego niespodzianka o której mówiłam w poście konkursowym to dwa kolejne miejsca. Drugie i trzecie miejsce zajmują.
Kreatywna Gonia z bloga http://kreatywnagonia.blogspot.com/
 Oraz...MintElegane (Angelika) z bloga http://mintelegance.blogspot.com/
Dla Was będzie malutki prezencik. Musicie wybrać sobie kolor jaki Wam się podoba. Również otrzymacie broszki w wybranych przez siebie kolorach.
Proszę o kontakt KREATYWNA GONIE ponieważ jedynie Twojego maila nie mam: bajka-86@wp.pl

Jeszcze raz dziękuje za udział w Candy. Dziękuje nowym obserwatorom i mam nadzieje, że zostaniecie ze mną na dłużej.

Ja jeszcze maile napiszę i uciekam na pole zarzywać promieni słonecznych.


Edit z dnia: 21 marca: nagrody zostaną przesłane 26 marca.
Życzę Wam miłej niedzieli.
Pozdrawiam
N.

11 komentarzy:

  1. Nie wierzę :)udało mi się ale się cieszę:)))dziękuję i już podaję emaila:
    kreatywna.gonia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już pomysł,zobaczymy jak będzie z realizacją.

      Usuń
  2. Szkoda... Cóż, trudno.
    Gratulacje dla 3 zwyciężczyń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że się nie udało, ale trudno...
    Gratulacje dla szczęśliwej trójki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytka nie martw się w końcu za niedługo święta i też mały upominek będzie do wygrania.

      Usuń
  5. Dziękuję za zabawę i Gratuluję szczęściarom =}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuje. Jestem zachwycona twoją pasją. I zachęcam do zaglądania gdyż w najbliższym czasie będzie również jakiś mały upominek do wygrania.

      Usuń
  6. Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla całej trójki, takie nagrody to nie lada gratka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak już będziesz robiła broszkę-kota to pomyśl jeszcze o kolczykach do kompletu:):P

    OdpowiedzUsuń