Obserwatorzy

czwartek, 17 maja 2012

Podaj dalej-zabawa

Jakiś czas temu zapisałam się na zabawę podaj dalej. Ponieważ czas nie ubłagalnie mija, powoli zaczynam spełniać warunki.

Oh, sprawdziłam....już prawie miesiąc minie. Dokładniej 26 maja.
A więc tak:

Regulamin:
1. Pierwsze dwie (2) osoby które w komentarzu pod tym postem napiszą, że w ramach zabawy "Podaj dalej" chcą otrzymać ode mnie drobne upominki, dostaną je ciągu miesiąca.
2. Osoby te powinny ogłosić taką samą zabawę u siebie na blogu, od razu lub dopiero po otrzymaniu prezentu.
3. Następnie wysłać swoje upominki dwóm (2) osobom w ciągu wyznaczonego czasu.
4. W takiej zabawie można brać udział nieograniczoną ilość razu.

Zapraszam:

P.S Fajnie by było gdyby zapisał się ktoś kto jeszcze nie otrzymał ode mnie żadnego prezentu. Oczywiście nie jest to żaden warunek zabawy.

Pozdrawiam
N.

2 komentarze:

  1. Zapisuję się:)
    Jeszcze nie dostałam od ciebie żadnej paczuszki:)

    Pozdrawiam:)

    www.kreatywna-robotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń