Obserwatorzy

poniedziałek, 28 maja 2012

Filcowe kolczyki

Mało mam ostatnio czasu. Zjazdy co tydzień, jakieś prace do pisania, już niedługo wyjazd na Słowację. I tak zleci mi dzień i nawet nie zdążę nic konkretnego zrobić. Przygotowuję również dziewczynki do egzaminu z angielskiego i to chyba najwięcej pochłania mi czasu. Wręcz podziwiam ludzi którzy do granic możliwości potrafią wyciągną swój dzień i robią dużo rzeczy. 
A tutaj książki o psychologii pracy.
Za niedługo będę ekspertem w dziedzinie wypalenia zawodowego.





Tutaj przepyszna czekolada z pomarańczą. Jeśli będziecie miały okazję wypróbować to polecam jeszcze z morelą i mango. Palce lizać :)

Coś jednak czuję, że po tej sesji trzeba będzie zastosować drastyczne środki w odchudzaniu ;)








Tytułowe kolczyki zrobiłam w tamtym tygodniu pomiędzy Kermitem a Guciem. Poszło ekspresowo.
Bigle: srebrne






Na dzisiaj to tyle. Ja wracam do pracy naukowej.

Pozdrawiam,
N

9 komentarzy:

  1. ja ostatnio zajadam się czekoladą z limonką i trawą cytrynową:D
    co będziesz robić na Słowacji:)?
    ja mam za 2tyg egzamin z psychologii...a jutro z pedeutologii...co w ogóle studiujesz:)? być może już o to pytałam, ale wyleciało mi z głowy:P

    OdpowiedzUsuń
  2. małe sprostowanie-czekolada z limetką i trawą cytrynową: http://dane.blox.pl/html/1310721,262146,169.html?4 drugie zdjęcie, opakowanie pierwsze z prawej:) jest pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak sesja to źródło stresu i nadprogramowych kalorii :D Kolczyki super, takie tęczowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówiąc o nieprzespanych nocach, które fatalnie wpływają na nas.

      Usuń
  4. Te kilku-kolorowe są cudne. :) Niestety ja bym takich kolczyków nie założyła. Czemu? Nie pasują takie do mnie. :( Jakaś dziwna jestem, ale od wieków nie nosiłam zwisających kolczyków... Na wiele patrzę z błyskiem w oczach, ale wiem, że źle bym w takich wyglądała. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem co czujesz. Bo ja na przykład nie czuję się komfortowo w takich dużych okrągłych. Wkrętki, długie jak najbardziej ale takie okrągłe już nie :D

      Usuń
  5. tak, ten ostatni lakier jest czarny:) chociaż są wakacje, to lubię mieć pomalowane paznokcie u stóp właśnie na czarno:)

    OdpowiedzUsuń