Obserwatorzy

piątek, 12 października 2012

Poczta

Dzisiaj wyszłam z domu na świeże powietrze. Chociaż nie do końca zdrowa, ale za to z wielką misją.

Popatrzcie....

Tak, tak byłam na poczcie :) wysłałam już paczuszki z broszkami.

I pozostała jedna kwestia. Ponieważ nie zgłosiła się osoba od dużej żółtej broszki. Jeśli ktokolwiek chce ją poproszę o wiadomość pod tym postem. Jeśli będzie więcej niż jedna osoba chętna, będzie losowanie. Zapisujcie się do niedzieli do godziny 12, żebym mogła wybrać osobę i w poniedziałek ewentualnie wysłać.

Zdjęcie broszki, żebyście nie musiały się wracać do posta konkursowego.


Również po zielono-żółtą broszkę nikt się nie zgłosił. Jednak tam były chętne jeszcze dodatkowo dwie osoby. Spośród nich wczoraj została wylosowana: osoba o nicku JANKOSIE http://madziarka.blox.pl/html

proszę o adres do wysyłki na natalia_jaworek@interia.pl


P.S. Torbę którą dumnie noszę dostałam od Asi z bloga http://lolajoo.blogspot.com/


Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Broszki bardzo ładne, ja bardzo chętnie przygarnęłabym :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zaopiekuję się taką broszką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To już mam dwie chętne. Broszka na pewno nie będzie samotna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, żałuję, że nie wygrałam wcześniej, ale teraz też się zapiszę. :D

    olapoczta97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że nat miałam uszkodzony,a jak już był naprawiony to z psiakiem musiałam wyjść iwłąsnie wróciłam ze spaceru i dopiero teraz przeczytałam twój post :( Nic spróbuję innym razem,a szczęściarom jeszcze raz gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się za niedługo będzie Mikołaj i święta - i też coś będę dla Was miała.

      Usuń