Obserwatorzy

piątek, 5 października 2012

Wymianka jesienna u Izy

Miałam szukać inspiracji w lesie, w parku. Jedyne co mi pozostaje do wyglądać na nadchodzącą jesień przez okno swojego pokoju. Mój zastój w blogowaniu i pojawianiu się konkretnych postów już doprowadza mnie do szału. Widzę jak wy tworzycie - a ja nie mam na nic siły. Swoją egzystencję teraz opieram na leżeniu, jeżdżeniu po lekarzach. Jeszcze nigdy tak długo nie chorowałam. Mam już dość i mam nadzieje, że wraz z nowym tygodniem - to się zmieni.

Jeśli ktoś by chciał wziąć udział w wymiance którą organizuje Iza to serdecznie zapraszam.



Pod tym linkiem znajdziecie wszystkie informacje: http://szycieisabell.blogspot.com/2012/09/wymianka-na-jesienne-dni.html


Zapisy do 6 października



Ja czekam na wasze zgłoszenia jeszcze czekam do niedzieli do godziny 20. Później będzie losowanie.


Pozdrawiam
Natalia

3 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł z tą wymianką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochana za zareklamowanie mojej wymianki:)
    Wracaj szybciutko do zdrowia i dużo twórczej weny życzę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się cieplutko i nie martw się z przeziębieniem nie jesteś sama,ode mnie też nie chce się odczepić :( Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń