Obserwatorzy

piątek, 12 października 2012

Pora na dynie

Już jakiś czas temu zrobiłam z dyni, którą dostałam od sąsiadki dżem  oraz z resztek ciasto. Dzisiaj w kuchni zagościła moja dynia, która urosła mi w polu :)

Wzięłam średnią dynię obrałam pokroiłam, podsmażyłam z czosnkiem, cebulką, papryką czerwoną. Potem zalałam bulionem, chwilę pogotowałam i mogłam się cieszyć wspaniałym smakiem zupy krem z dyni.


Świeży koperek i grzanki

I można jeść

A przepraszam zapomniałam o nosku ;)

SMACZNEGO!
Pozdrawiam
Natalia

5 komentarzy:

  1. zupa krem! uwielbiam! ja ugotowałam ostatnio dyniową zupę mleczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety chociaż bym chciała to nie mogę spróbować. Nie mogę jeść nabiału więc dla mnie takie proste czyste zupy jedynie.

      Usuń
  2. Rozumiem,że przepis dla gotujących mam,a wygląd talerza dla "tadków niejadków" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, w dzieciństwie to ja zasypiałam nad talerzem i dużo nie jadłam. Teraz to się zmieniło. A tak krem z dyni przystrajam zawsze kiedy robię tę zupę - fajnie to wygląda i lepiej się je :)

      Usuń