Obserwatorzy

poniedziałek, 1 października 2012

Przypomnienie o candy

Zapraszam jeszcze nie przekonanych do udziału w moim candy. Już w niedziele po godzinie 20 wielkie losowanie. Najpierw spośród wszystkich uczestniczek zostanie rozlosowany naszyjnik i wybrana przez wylosowaną osobę broszka. A później z tych kolorów co zostało odbędzie się wybór po jednej osobie.

Osiem broszek do wyboru. Wpisujcie w komentarzach kolor który wam najbardziej przypadł do gustu.

Już uzupełniłam imionami i nazwami pod którymi mnie obserwujecie post o rozdaniu. Wiecie teraz mniej więcej ile osób jest chętnych.

Wszystkim wam dziękuje za odwiedziny i miłe komentarze.

Link: http://prostolinijnosc.blogspot.com/2012/09/gora-broszek-candy.html

Pozdrawiam serdecznie
 :)

Natalia

3 komentarze:

  1. Ja już wzięłam udział :) bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nie musisz przypominać,ja już cierpliwie czekam w kolejce :))) Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia!!!!
    ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
    pozdrawiam:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń