Obserwatorzy

poniedziałek, 29 października 2012

Wymianka na jesienne dni - podsumowanie

Dzisiaj odebrałam swoją spóźnioną paczkę z wymianki na jesienne dni. Organizatorką była Iza z bloga http://szycieisabell.blogspot.com/. Cudowna osoba, która okazała się wspaniałą organizatorką. Dziękuje za możliwość wzięcia udział w tej zabawie.

Moją parą wymiankową była Monika z bloga http://www.kwiatuszkowohobbystycznie.blogspot.com/.
Oto co ja dostałam:



Monice wysłałam takie o to rzeczy:


Tzw. przydasie

Komplet filcowej biżuterii: dwie broszki, naszyjnik. I dodatkowo bransoletka

Broszka w kształcie liścia

Spakowane i gotowe do wysyłki
Pozdrawiam wszystkich serdecznie

Natalia

13 komentarzy:

  1. Ogromnie mnie cieszy że dostałaś prezecik:) dziękuję za miłe słowa i za udział ;)
    ściskam cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka super, bardzo ładnie wygląda ta filiżaneczka, którą masz na zdjęciu numer 1, no i ta broszka w kształcie liścia- odlot ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj broszka to też mi się bardzo podoba. I fajnie wyszła. W szczególności, ze jak się bierze ją w ręce to czuć w środku linie takie jak są na listkach.

      Usuń
  3. Strasznie Cię przepraszam, Ale zupełnie o tym zapomniałam. Obiecuje, że w najbliższym czasie ogłoszę "podaj dalej" u siebie. Jeszcze raz przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku, jakie cudne rzeczy :) Muszę kiedyś wziąć udział w jakiejś wymiance, bo to chyba fajna sprawa :)
    Pozdrawiam :)
    http://modelinadoroslej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że zapisz się na jakąś wymiankę. Zawsze jest to wspaniała możliwość poznania czyjejś twórczości. Wspaniałe prezent,y miłe słowa - na prawdę warto. Ja już zapisałam się na kolejną świąteczną.

      Usuń
  5. Obie wymianki są sliczne. Oj ta twoja ficowa biżuteria :))

    OdpowiedzUsuń
  6. owieczka jest urocza!~
    z czego ona i aniołek są zrobione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z masy solnej :) pozniej pomalowane, i zabezpoieczone lakierem wodnym ;]

      Usuń
    2. Dziękuje Ci za odpowiedź. Sama nie wiedziałam. Nigdy nawet nie próbowałam zrobić coś z masy solnej. Twoja owieczka i aniołek pięknie wyszły.

      Usuń